Responzivní znamená, že se přizpůsobí každému displeji.
V minulosti platilo, že se musely pro mobilní telefony vytvářet speciální mobilní verze webu. Takový postup již není potřebný. Vytváří se jedna společná responzivní verze webu nebo eshopu. Ať už si Váš web nebo eshop bude navštěvník prohlížet na chytrém telefonu, tabletu nebo počítači případně jiném zařízení, bude pro něho web vždy přehledný s jednoduchou obsluhou. U webů, které nejsou responzivní se zpravidla obsah nepřízpůsobuje a zobrazuje se na všech zařízeních stejně, což na menších zobrazeních znesnadňuje čitelnost a samotné ovládání webu.
Zdroj wikipedia:
Responzivní web design (anglicky Responsive web design) je pojem, se kterým roku 2010 přišel americký programátor Ethan Marcotte ve stejnojmenném článku na blogu A LIST Apart. Jedná se o způsob stylování HTML dokumentu, které zaručí, že zobrazení stránky bude optimalizováno pro všechny druhy nejrůznějších zařízení (mobily, notebooky, tablety atd.). Historii takového designu lze nalézt již od roku 2001. Především díky vlastnosti Media Queries, která je (od přelomu let 2008 a 2009) zahrnuta ve specifikaci CSS3, lze rozpoznat vlastnosti zařízení, na kterém je stránka prohlížena a přizpůsobit tak samotnou stránku a její obsah. Pokračovat na wikipedii
Výhoda vyšších pozic ve vyhledávání
Společnost Google začala weby, které nejsou takto optimalizovány penalizovat a díky tomu se nacházejí ve vyhledávání na nižších pozicích. Pokud tedy nemáte responzivní eshop nebo web, zbytečně přicházíte o návštěvníky a tedy i potencionální zákazníky.
Počet návštěvníku z mobilů nebo tabletů neustále roste
Stále více uživatelů používá běžně pro prohlížení webů nebo eshopů svůj mobil. Tyto čísla se neustále zvyšují a je tedy důležité mít svůj web nebo internetový obchod správně připraven.
Úspora finančích prostředku
Responzivní verze je jen jedna a nemusíte investovat jako bylo obvyklé v minulosti do dvou verzí zobrazení (desktop a mobilní). Tímto dosáhnete při realizaci webu nebo eshopu značných finančních úspor.
Moderní řešení
Předběhněte svou konkurenci a přejděte co nejdříve na responzivní řešení Vašeho webu nebo eshopu. Váš web a internetový obchod lépe osloví nové zákazníky, zjednoduší jim orientaci ne webu a zvýši samotný prodejní výkon.
Chcete-li mít moderní responzivní eshop nebo web, tak jste na správném místě. Máme za sebou již desítky úspěšných zakázkových realizací responzivních webů a eshopů. Prohlédněte si ukázky responzivních projektů. Rádi Vám zpracujeme nezávaznou cenovou kalkulaci pro Váš web nebo eshop. Domluvte si nezávaznou konzultaci Vašeho projektu.
Zpět na výpis aktualit