V týdnu od 9. září začal klesat počet zobrazení kampaní s dynamickým retargetingem. Odhalení příčiny chyby a její vyřešení trvalo až do konce září.
Aby se takové kampaně mohly nadále zobrazovat s plným výkonem, existují nyní dvě možnosti:
- Vytvořit kampaň novou, která nebude zatížená chybou z minulosti. Pomocí kopírování kampaní lze tento krok provést za jednu minutu. Statistiky za starou a novou kampaně je však následně třeba sečíst, případně novou kampaň pojmenovat stejně jako tu původní, aby se vám hodnoty sečetly v Google Analytics.
- Dočasně zvýšit maximální cenu za proklik v kampani s dynamickým retargetingem na alespoň dvojnásobek. Díky principu second-price se skutečná cena za proklik bude blížit spíše původní průměrné CPC, než že byste skutečně zaplatili násobně tolik, ale díky vyšší nabídce se kampaň dostane zpět do aukce. Cenu za proklik můžete po pár dnech opět snížit.
Zdroj informací: https://blog.seznam.cz/2019/10/co-se-stalo-s-dynamickym-retargetingem/
Zpět na výpis aktualit